[Terug naar index] Voorzitter Moerbeekse Aquarium Vereniging

Beste leden,

Het lijkt nog maar eventjes geleden dat ik jullie allemaal de beste wensen voor 2017 overbracht en er is alweer een jaartje bijgekomen.
Ik hoop dat 2017 je gebracht heeft wat je gehoopt had, een jaar vol mooie momenten, geluk, vriendschap, liefde en een goede gezondheid.

Ongetwijfeld waren daar ook minder gelukkige momenten bij, maar de aanwezigheid van familie en goede vrienden kan die moeilijke dagen meestal net dat ietsje draagbaarder maken.

Ook in ons clublokaal kan u altijd terecht voor een gezellige babbel, niet enkel over uw en onze hobby: het aquarium en terrarium houden, maar over alles wat u bezig houdt. We verwelkomen u daarom graag in de Weststraat 13 te Moerbeke of op één van onze talrijke evenementen. Zo hadden we in 2017 een paar filmavonden, clubuitstappen, een fietstocht en het gezellige clubfeest. Hou dus zeker onze website in de gaten als u in 2018 er ook graag eens bij wil zijn: www.moerbeeksaquariumvereniging.be

Wat de toekomst brengt, kan ik jullie niet vertellen, maar vanwege het voltallige bestuur en mezelf wensen we jullie en iedereen die jullie dierbaar is een fantastisch 2018, met veel liefde en geluk. Neem vooral in onze stressvolle maatschappij toch ook even de tijd om te genieten van de mooie momenten in het leven.

Uw voorzitter,
Willy Noens